Algemene voorwaarden

Hieronder lees je de algemene voorwaarden die gelden als je een bestelling bij Brose Candies plaatst.

Artikel 1 Contact opnemen?
Brose Candies is gevestigd aan het Twistvlietpad 119 (8043 HT) in Zwolle.
Wij zijn bereikbaar per e-mail: tkroosen@gmail.com en via Whatsapp 06 13 77 6637.
www.brosecandies.nl
Kamer van Koophandel: 87341298
btw ID-nummer: NL004398617B63

Artikel 2 Je bestelling

  1. Iedereen is welkom om een bestelling te plaatsen op onze website [www.brosecandies.nl]. Als
    je nog geen 18 jaar bent, raden wij aan om eerst aan (een van) je ouders of wettelijk
    vertegenwoordiger te vragen of je een bestelling mag plaatsen. Wij gaan ervan uit dat een
    bestelling van een minderjarige is gedaan met toestemming van (een van) de ouders of wettelijk
    vertegenwoordiger.
  2. Op de website vermelden wij of het product op voorraad is en de verwachte levertijd. Het kan
    gebeuren dat deze informatie afwijkt. Wij informeren je daarover zo snel als mogelijk.
  3. De bezorgkosten van een bestelling zijn voor rekening van de koper. Je betaalt dit bedrag naast
    de kosten van je bestelling. Bij het maken van een bestelling wordt de hoogte van de
    bezorgkosten vermeldt zodat je voordat je een bestelling plaatst weet hoeveel de bezorgkosten
    zijn.
  4. Je bestelling wordt na betaling zo snel als mogelijk naar je verstuurd. Wij versturen je bestelling
    met een track & trace code zodat je jouw bestelling kan volgen.
  5. Wij vragen je bij ontvangst van je bestelling deze meteen te controleren en bij beschadiging of
    onjuistheden direct contact op te nemen zodat wij kunnen bekijken of een oplossing mogelijk is.

Artikel 3 Retourbeleid

  1. Mocht je je bedenken en van de aankoop willen afzien, neem dan zo snel als mogelijk contact op
    door een e-mail te sturen naar tkroosen@gmail.com. Wij annuleren de bestelling als deze nog niet aan
    je is verstuurd en geven het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) dat is betaald aan je terug.
  2. Een bestelling die gedaan is in onze webshop kan binnen 14 dagen na ontvangst worden
    teruggestuurd. Stuur een e-mail naar tkroosen@gmail.com waarin je aangeeft van de koop af te zien.
    Wij betalen het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) aan je terug nadat wij de bestelling
    retour hebben gekregen. Voorwaarde is dat de teruggestuurde bestelling in goede staat
    verkeert. Dit houdt in dat producten in ongeopende verpakkingen zijn geretourneerd. Producten
    mogen niet beschadigd zijn. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant. Wij
    raden aan om een retourzending aangetekend (track & trace) te versturen en het verzendbewijs
    goed te bewaren.

Artikel 4 Promotionele berichten

  1. Wij informeren je graag over nieuwe producten en ontwikkelingen van BroseCandies. Je kan ons
    onder andere volgen op TikTok. Ook verschijnt onze digitale nieuwsbrief.
  2. Mocht je onze nieuwsbrief niet langer willen ontvangen, kan je je hiervoor afmelden door op de
    ‘afmeldbutton’ onderaan de nieuwsbrief te klikken of een e-mail te sturen naar tkroosen@gmail.com
    met het verzoek ‘afmelden nieuwsbrief’. Vanaf het moment dat wij jouw bericht van afmelding
    hebben ontvangen, sturen wij niet langer de nieuwsbrief naar je toe.

Artikel 5 Niet tevreden?

  1. Wij doen er alles aan om je een goed product te leveren. Toch kan het gebeuren dat je niet
    tevreden bent over je geleverde bestelling. Neem in dat geval contact met ons op door een e-
    mail te sturen naar tkroosen@gmail.com. Vermeld in je e-mail het ordernummer van de bestelling, licht
    toe wat het probleem is en stuur ook foto’s mee van het product waarover je niet tevreden
    bent. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met je op over een oplossing.
  2. BroseCandies is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van producten die bij BroseCandies zijn
    besteld. Dit geldt ook voor bestellingen die te laat worden geleverd.

Artikel 6 Toepasselijk recht en geschillen

  1. Nederlands recht is van toepassing.
  2. Eventuele geschillen kunnen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter van de
    Rechtbank Overijssel.

Artikel 7 Specifieke voorwaarden voor groothandel en pre-sale artikelen

  1. Groothandel en pre-sale artikelen kunnen onderhevig zijn aan andere voorwaarden dan reguliere aankopen. Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer u een groothandel of pre-sale artikel bestelt bij BroseCandies.
  2. BroseCandies behoudt zich het recht voor om elke bestelling van groothandel of pre-sale artikelen na één maand kosteloos te annuleren indien het product niet beschikbaar is bij onze leverancier. In dergelijke gevallen zal BroseCandies het volledige bedrag terugstorten op de rekening van de klant.
  3. Bij het plaatsen van een bestelling voor groothandelproducten, is de klant verplicht om te kiezen voor het vaste Groothandel verzendtarief zoals aangegeven tijdens het betaalproces. Indien de klant dit niet kiest bij een groothandel bestelling, behoudt BroseCandies zich het recht voor om de bestelling te annuleren en het volledige aankoopbedrag terug te storten, of de klant een aanvullende factuur te sturen voor de resterende verzendkosten.
  4. Groothandel bestellingen bij BroseCandies kunnen maximaal 20 kg aan producten bevatten. Indien een klant meer dan 20 kg wil bestellen, dient een aanvullende bestelling geplaatst te worden. Voor elke extra bestelling, zal de klant opnieuw de standaard verzendkosten voor groothandel bestellingen moeten betalen zoals aangegeven tijdens het betaalproces.

Artikel 8 Aanpassingen aan de algemene voorwaarden

  1. BroseCandies behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen zullen van kracht worden zodra ze op [www.brosecandies.nl] zijn gepubliceerd. Wij adviseren u om regelmatig de algemene voorwaarden te bekijken om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.