Retourbeleid

Een bestelling mag geretourneerd worden. Hieronder is het retourbeleid uitgelegd.

Bedenktijd
Mocht je je bedenken en van de aankoop willen afzien, neem dan zo snel als mogelijk contact op door een e-mail te sturen naar tkroosen@gmail.com. Wij annuleren de bestelling als deze nog niet aan je is verstuurd en geven het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) dat is betaald aan je terug.

Een bestelling die gedaan is in onze webshop kan binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggestuurd. Stuur een e-mail naar tkroosen@gmail.com waarin je aangeeft van de koop af te zien. Vermeld ook de volgende gegevens: factuurnummer, aankoopdatum en het aankoopbedrag. Wij betalen het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) aan je terug nadat wij de bestelling retour hebben gekregen. Voorwaarde is dat de teruggestuurde bestelling in goede staat verkeert. Dit houdt in dat producten in ongeopende verpakkingen zijn geretourneerd. Producten mogen niet beschadigd zijn. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant. Wij raden aan om een retourzending aangetekend (track & trace) te versturen en het verzendbewijs goed te bewaren.

Niet tevreden?
Wij doen er alles aan om je een goed product te leveren. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over je geleverde bestelling. Neem in dat geval contact met ons op door een e-mail te sturen naar tkroosen@gmail.com. Vermeld in je e-mail het ordernummer van de bestelling, licht toe wat het probleem is en stuur ook foto’s mee van het product waarover je niet tevreden bent. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met je op over een oplossing.

Vragen
Heb je vragen over het retourbeleid, bekijk de pagina met veelgestelde vragen of stuur een e-mail naar tkroosen@gmail.com.